التخطي إلى المحتوى
مفاجأة.. رد آيات عرابي المذيعة الإخوانية على الفيديو و الصور الفاضحة لها التي تم نشرها من محمد الغيطي
آيات عرابي

بعد ان تم نشر فيديوه وصور في برنامج صح النوم للمذيعة الأخوانية آيات عرابي وبعدها قد انتشر علي الفيس بوك والمواقع الاجتماعية هاش تاج آيات عرآبي شمال ، اليوم تفجر قنبلة وتخرج عن صمتها وتتكلم ولاكن من ايام قد انقسم رأي الناس علي المواقع الأجتماعية إلى قسمين ، قسم يرى أن هذه الصور مركبة وليست صحيحة نهائيا ، وقسم يرى أنها صور صحيحة و حقيقية لهذه لآيات عرابي .

وكان هنا خروج آيات عرآبي والرد على حقيقة هذه الصور قالت (بالنسبة للجان الالكترونية بتاعة مخابرات فيفي عبده, مش ده الاسلوب اللي توقفوني بيه, تفبركوا صور تعملوا فيديو رقص وتحطوا عليه اسمي مش ده الاسلوب, و بعدين حد يقول لاذكى اخواته المقطف صاحب الفكرة ان الناس علطول هتفكر لو كان ليها صور حقيقية ما سكتوهاش ليه من الاول ؟ لان الناس عندها عقل مش ظباط في مخابرات فيفي عبده.

وقالت ايضا اقولكم خلوا كل اللي شغالين في المخابرات يلبسوا طرح و يكشفوا راسهم و يدعوا عليا عشان انا مكملة شغلي وان شاء الله كل يوم هنشر فيديوهات و بوستات العساكر و ايضا اكتر من الاول والمجلة مش هتبقى بس مجلة دي هتبقى محطة راديو على الانترنت كمان (في الاول بس) و لسة ايدي هتتقل اكتر على قفا الجيش المصرائيلي بتاعكم ، خلوا مدير المخابرات ايضا يعمل زار ويلبس طرحة ويكشف راسه ويدعي علي).

وكان عقب هذا التعليق قام نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي بتقديم دليل قاطع يثبت صحة هذه الصور يؤكد عدم فبركتها، حيث قاموا بنشر الصور مرة أخرى وتحدوا آيات عرآبي أن تثبت فبركة هذه الصور..

وكان في اول نشر للفيديو الخاص بالصور كان شدد الإعلامي على أنه معه عدد من الفيديوهات الخاصة بالإعلامية وتظهرها في وضع مخل، لكنه لن يستطيع أن يذيعها على الهواء، احترامًا للمشاهدين.

يمكنك مشاهدة فيديو محمد الغيطي وصور آيات عرابي عارية

التعليقات

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

DMCA.com Protection Status